So dance like it's the last night of your life

Det är lördagskväll, klockan är elva och jag ligger i sängen och är snart redo att möta John Blund. Men det kankse inte är så konstigt med tanke på gårdagens bravader. Kvällen började hemma hos Nira aka Dj med Tawar, vin vin vin vin. Runt nio drog vi å mötte upp Strömpis Dj för kvällen och hans polare, drog in helrör å bartender-ullan i mig kom fram. Haha! Om vi dansade sönder i djbåset till bra musik hela kvällen? OM vi gjorde, riktigt lyckad kväll. Men idag har man verkligen mått som man förtjänar, länge sen jag var såhär bakis å skakis. Så därav en väldigt lugn dag och kväll för mig.. Ganska skönt det också. Men alltså, godnatt nu.. Ögonen börjar säga ifrån och det är en ny dag imorgon, söndag yaaayyhh. X




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0