Första jobbdagen 2011

Skönt. Skönt att vara igång igen, jobb ångesten är borta för tillfället och istället har alla rutiner infunnit sig hos fröken Klippel igen. Idag blev det jobb, tränat, tvättat, moppat. SKÖNT. Sånt här har jag inte haft tid för när jag varit ledig i ca 2veckor, utan då har jag haft fullt upp med att ligga å gosa i en soffa framför 7miljoner filmer. Skön ledighet men nu är det dags att rycka upp sig och ta tag i det nya året å göra det bästa av det. Känns som att det kommer bli ett bra år faktiskt.

Har ett nyårlöfte faktiskt, brukar aldrig ha det, men i år har jag ett. Ett bra. Säger inget, men det är ingen löjligt såsom 'sluta röka/snusa' 'gå ner dom där 7 kilona' 'resa mycket' (även om allt det skulle behövas) utan något helt annat. Ska röra om i grytan lite, grytan är mitt liv.



:)



If I said my heart was beating loud
If we could escape the crowd somehow
If I said I want your body now
Would you hold it against me
Cause you feel like paradise
And I need a vacation tonight
So if I said I want your body now
Would you hold it against me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0