ENGLAND BABY!

Om en vecka är jag i England, hos min älskade, finaste och så otroligt saknade syster. Jag saknar henne så sjukt mycket, (och hon mig!!) så jag tog ledig ons-fre nästa vecka och bara bokade biljetter. Bara sådär, dyng spontant. (Bokade igår) Det kommer bli hur kul som helst, behövligt. Att inte kunna slänga sig på cykeln för att träffa sin syster och prata om livets alla problem eller berätta om alla fantastiska stunder man är med suger. Men dessto roligare blir det att träffas såklart. Och nu ska jag dit, längtar så sjukt mycket, sjukt jävla mycket. Vi ska göra Andover osäkert, som vi alltid gör när jag är där. Jag saknar dig, och älskar dig.


Kollar 27dresses och har dejt med John om 15.


X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0