Yaymeeeee!!

Nu var det nästan en vecka sen ni såg nått livstecken från mig, men jag lovar er - jag lever mer än någonsin. Stressar runt på jobbet eftersom det är full fart nästan hela dagarna, jobbade i lördagskväll också, i Hallsberg av alla ställen på en pub. Försöker casha in lite extra nu, känns bra.

Sen är jag så jävla stolt över mig själv, har tagit tag i träning nu. Springer, mycket. Hoppas suget att springa och se resultat håller i sig. Dock tryckte jag och Ullan tacos ikväll till Idol, ibland får man väl synda aight?!

Och i morgon blir det mer synda, ska bli bjuden på middag. Hur gulligt? Hur mysigt? Hur gott? Hur gott, det återstår att se. ;) Lite extra mys på en onsdag hör inte till vanligheten, men det är ju trottsallt lillördag.



På fredag för vi Its SÅ förfest på Kåren, lördag It's så på Conventum. Kommer bli helgrymt!!!! Men det är några dagar kvar tills dess så, nu tar vi en dag i taget och kämpar på timma för timma - minut för minut!



Puss på er gullisar!!!! x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0