When I say jump - you say how high?!..

Och så var det fredag.. Jag har trott att det varit måndag hela dagen, vilken surprise när klockan slår fyra och alla önskar varandra trevlig helg. Yaaay! Sitter nu och dunkar musik, har styrt upp mig lite och bara njuter av att vara ledig och hyffsat frisk i två dagar framöver. Dock är det fullt upp hela dagen imorgon eftersom att jag ska hjälpa mamma och hennes karl att flytta från Vintrosa och in till stan, lagom kul. ;) Hehe..

Men ikväll ska jag hem till A och se idol och så ser vi vad som händer sen, blir nog en hemma kväll.. Är fortfarande halv sjuk somsagt, men man vet aldrig med mig iof!! Haha..



(helvete vad det regnar ute, riktigt april väder vi har..?!)


Har inte så mycket mer att komma med idag känner jag, pusspåer och ha en trevlig fredagskväll. x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0