Söndags-blues

Är dyng förkyld, lite småbakis och känslan av en liten söndgsblues börjar inta sig i kroppen. Härligt va?! Hehe.. Nejmen har haft en jättebra helg så ska egentligen inte klaga.

Fredagen bestod av middag med Moa, Gustav och Anders. Blev kräftor, bröd och vin. Ingen värstingmiddag kankse, men sjukt gott! Börjar äntligen få in hur man äter dom små djuren, haha! Jävligt trevlig kväll med massormassamassormassa hotshot's. Jag och Moa är KUNGAR på att göra som små goda, riktigt jävla gott!!

Igår var vi på It's så, det var väl sådär, hyffsat kul. Gled runt med öl i ett plastglas, lyssnade på Teddybears, träffade på många vänner och dansade sönder i Djbåset i stora salen med Nira. Hon styr alltid så sjukt bra muusik! Så jävla kul!

Blev en väldigt lång sovis idag, sen mat från Cocothai muummmsss! Släpade mig hemåt runt 4 och sen dess har jag inte rört ett finger mer än när jag öppnade dörren till Nira och sen tilbaka till soffan. Så söndagen har varit väldigt bra trotts att det är söndag. ;) Dags för Ensam mamma söker nu!!



X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0