öroninflammtion

Japp, det är vad jag har gått och dragit på mig.. =Antibiotika i 5 dagar. Så det blir en nykter och lugn helg för mig i helgen och det är väl egentligen vad jag behöver för om jag ska vara ärlig kan jag inte komma ihåg en enda vit helg sen januari. Låter lite tragiskt kankse, men fan vad kul jag har haft! Men till helgen får det bli endast massa mysmysochmys. Nuförtin är det fruktansvärt mysigt att mysa. Men nästa helg kör vi igen tjejer ;) Hihi..


Har varit hemma från jobbet både igår och idag, har verkligen dyngont i öronen och det är totalt lock -hör ingenting. Fyfan säger jag bara. Men har blivit regält ompysslat och haft nån som tyckt synd om mig, visst måste man få det när man är sjuk?! Men har ganska nyss landat i min egna lya och diskat upp diskberget som inte rörts på 3 dar, nice. Så idag kommer jag endast ligga i soffan och plöjja film efter film.. Ikväll blir det som vanligt halv åtta hos mig och idol, kvällarna blir såå mycket roligare när dom programen visas!! Hoppas även på mer sällskap, börjar kännas ensamt och konstigt att sova/vara själv. Framförallt tråkigt..


Hoppas ni mår bättre än vad jag gör just nu.. :) x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0