frukost kankse?!!

Vd sägs om lite frukost kanske? Är inte alla sugen på mat, jämt när jag är sjuk försvinner matlusten helt.. Men sen är det ju faktiskt så att man blir absolut inte friskare snabbare, snarare tvärt om, om man inte käkar. Så tänkte rota i frysen för 123432123432 gången och se om jag missat något ätbart. Det är fan riktigt tveksamt.

Känner mig lite bätter nu faktiskt, dock inte helt friskt. Egentligen inte alls frisk. Men har faktiskt inte råd att vara hemma mer.. Sorligt men sant, och om det nu skulle vara så att jag blir värre imorgon just för att jag jobbar så spelar det ingen större roll eftersom att det är helg och kommer endå spendera den mesta tiden i soffan framför tv:n eller i sängen... X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0