Senkväll

Ligger här nyduschad i min nybäddade säng som står i min nystädade lägenhen. Och julfin. Juldukar, tomtar, adventsljusstake, röda ljus, glöggmuggar och det enda som saknas nu är julgranen. Men man kankse ska vänta lite med den, eller?! Den är ju trottsallt i plast så den skulle ju inte hinna barra sönder tills jul i alla fall. Älskar julen, tror nästan inte att det finns någon som gillar julen så mycket som jag, eller?!


Jobbade länge idag, bra med mer pengar. Eller det blir det ju inte heller egentligen... För på fredag klockan 11,30 drar jag och Malin iväg till Norge för att hälsa på Majsan! Kankse ska försöka övertala henne att hon ska komma tillbaka hem snart igen, det är såå tomt utan henne!! Så det blir en hel helg i grannlandet som jag aldrig besökt förut, kommer bli awesome när järngänget ses igen, äntligen♥

What's up annars då?! Inte mycket, julen är snart här som sagt, bara en månad kvar. Jag och Maria har tagit träningen på allvar. 4 gånger i veckan är inga konstigheter utan helt normalt. (Vilket det absolut aldrig varit förut då jag aldrig aldrig aldrig tränat på riktigt.) Skönt. Vi är bäst. Mycket jobb och snart drar julborden igång på Östra mark = mycket jobb för ruuulan, yayy. Jusdet, julbord. Fan vad gott. Ska även på julbord med jobbet den 10:e, på Stadsträdgården. MYS! Eller mys är helt fel ord eftersom våra personalfester alltid slutar i något sorts kaos, men det är fun. Haha..

Näni, nu är ni liite uppdaterade om vad som händer hos mig..... Take care och ha det fint tills vi hörs nästa gång.


HÅNGEL.




Sweetsweetsweetness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0