Sleeeten

Vilken dag det vart idag, men vilken kväll det var igår! Helt crazy! Blev all in på Ritz med min röda ögon, förvånad att jag inte blev tagen av vakterna för drogpåverkan eller något, flussen var förj-vlig men som tur var är det ju hyffsat mörk på krogen och de flesta är fulla. Hur som helst. Jag, Moa och Natalie stapplade hem runt halv 2 snåret, la mig bara 2 gånger i snön -man tackar! Modeshow med många snygga människor, hur var kläderna?!, öl och Massa dans till grym musik. Great night!


Dagen idag däremot. F-n vad illa man har sett ut och mått, ögonen flippade ut, det lilla sminket som man hade kladdat på på morgonen ångade bort i disken, den hesa sexiga(?!) rösten intog sig under morgonen + en skitig tröja. Jag lovar er jag har nog aldrig tyckt det varit jobbigt att ställa mig i kassan utan mascara eller vadsomhelst, men idag. Idag. USCH. Och mitt i allt detta (och efter att man sagt "aldrig mer gå ut i veckan 13453 gånger) så kommer dom två nissarna från Strömpis och ger oss varsin vip-inbjudan till onsdag, har för mig att det var något..




1-års jubileum för hotel

"Ett år har passerat med oförglömliga ögonblick och fantastiska kvällar. Detta vill vi fira tillsammans med våra underbara gäster genom att bjuda in till storslagen jubileums-fest med fyrverkerier, överraskningar, Alex Moreno, Jakob Trattner, Peter Wahlbeck och massa mer!

Festen startar kl. 20:00 för inbjudna och kl. 22:00 slår vi upp portarna för firandet av 1-år med HOTEL!


20:00 Förfest startar för inbjudna
21:45 Festen startar
22:00 Fyrverkeri
22:15 Peter Wahlbeck startar efterfesten!
22:45 Jakbob Trattner värmer upp stora dansgolvet
23:30 DJ Alex Moreno & DJ STQ"




En fågel viskade även att flera kända RAW-komiker kommer att överraska där på förfesten. Det kan bli en helkväll eller en flopp. Fast det verkade ganska uppstryt, men det låter inte sååå lockande just nu måste jag erkänna, men tydligen så lär man sig ju aldrig. Men man är ju trotts allt bara 20. Nu får jag väl skärpa mig och inte klaga så mycket? Haha. ;)


Nejni, det här blev alldeles för långt och jag ska stänga ner datorn nu och återgå till John blund. Puss på er gullungar! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0