Om en vecka..

Drar vi till Teneriffa! Ska bli så jävla skönt att komma till värmen och bara koppla bort allt, såsom jobb, tvätt, alla måsten, slasken, Örebro -allt. Det enda som kommer snurra i våra hjärnor är brännan, havet, poolen och paraplydrinkarna. Jag skulle vara avundsjuk om jag inte var jag. Sådetså.

Så blev det en helvild helg igen, fest på väster i fredags och strömpis i lördags. Har nog inte haft en sånhär rolig helg på länge om jag ska vara ärlig, haha men man mår som man förtjänar såklart. Ligger redan nerbäddad i sängen och ska kolla lite på Johan Falk nu, insåg dock precis att jag redan har sett den, tråkigt. Sen är det sovtime.

Puss på er sötpluttar som fortfarande är tappra och kikar in här trotts en jävligt dålig uppdatering. Kankse, kankse att jag ska börja skärpa till mig nu?! Den som lever får se.



Xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0