Och åter igen slänger jag in handduken och säger godnatt

Dags för den äckligt gula ögonsalvan nu, önska mig lycka till när jag ska öppna ögonen i morgonbitti. Kommer förmodligen att ha kletat ihop helt. ... Det kankse inte är helt okej att skriva om sånna äckliga saker här? Wouupz.

Min kväll har endast bestått av telefonprat med Moa, vi har pratat konstant från halv 7-10. Vissa undrar vad man pratar om så länge - Det undrar jag också. :) Bara massa och mycket om precis allt, allt. Så jäkla peppad på så mycket just nu, har gjort något helt craaaazy ikväll, men shysh. Det håller vi nog på! He he he he he he.


Ska kyrpa ner i sängen, har precis bäddat rent med anledningen:
"byt lakan varje dag så du inte smittar dig själv" Let's not do that.

Tackar och bockar, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0