Vilken daaaag

Äntligen hemma! Mamma var ju här i morse och hade handlat massa mat och bra saker till mig, så käkade vi frukost tillsammans, tog en tur förbi hos pappa. Runt 14,00 hade jag tid hos en läkare på min vårdcentral och poff är det dags för antibiotika igen, urinvägsinfektion, igen, Fan. Visade också upp min fot och fick åka färdtjänst med både Agda, Britta och Ulla. Ungefär. Ni kan tänka er kacklet i taxin, haha! Kollade foten och det var bara en regäl stukning. Bättre än en bruten fot. Tack för det. Nu är jag hemma och väntar på att Maria ska komma över och så ska vi se film, hoppas på en skräckis! ;)

Måste också berätta att jag lagat en himmels köttfärsås nu ikväll! ;) Maria får bli testkanin, haha! Ska städa upp lite här nu så hon kan sova på sin del av sängen. (Tror hon har sovit här ca 5 gånger på en och en halv vecka nu, så det har blivit lite utav hennes sida nu! haha^^)

Hoppas allt är bra med er denna tisdagskväll! ÅH, TISDAG! Paradise Hotel på tv6play ikväll! Marathon!!!



Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0