Underbar lördag!

Vilket underbart väder vi har idag!!! Okej, det är liiiite väl kallt men så äkla fint och ganska skönt om man går i solen, så snart ska jag ge mig ut på en lång prommis.

Igår blev det lite vin och Let's dance hos familjen Sjögren, funderar lite på att flytta in hos dem! Haha. Nejmen jag saknar nog lite att vara hemma hos familjen, så i morgon är tanken att jag ska åka till marieberg/ikea med mamma om hon har tid och sedan sova hos dem.

Ikväll då, då blir det Strömpis med Moa och förhoppningsvis mina andra vänner! Visst blir man lite smått otaggad på att gå ut när det är så jävla kallt och att det ska vara så förbaskat svårt att gå i sina heels, man halkar bara runt som bambi på hal is. Haha! Men med lite vin i kroppen, musik och bra sällskap blir man nog på gång. :)




Ullan därdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0