movienight

Har haft Maria sovandes här inatt, supermysig! Känns skittråkigt att hon åker tillbaka till Stockholm på fredag, men har lovar henne att komma och hälsa på henne i hennes lägenhet på 17m2. ;) En utekväll i Stockholm går inte ens att jämnföra med lilla Örebro. Hursomhelst kommer jag att sakna henna jättemycket! ♥

Kvällen igår började med att hyra film och som vanligt är man så kaxig när man ska hyra filmen. Jag hör mig själv säga "Vi måste se en skräckis".. Och et blev det; The Uninvited. Haha och ja, som vanligt så var båda skiträdda så vi behövde förstärkning, så Johan pallrade sig hit och vi drog igång filmen. Det tråkiga var ju att jag hade ju sett filmen redan? Vilket jävla misstag. Som tur var har jag hyffsat(jättesuperduper) dåligt minne och kom inte riktigt ihåg filmen, men låtsades som att jag visste vad som skulle hända. ;) Haha, skitskrajj! Blev nästan rädd nu när jag googlade bilden. Uh. Måste få mig på andra tankar nu annars kommer jag bli helt craaaazy! :P




the_uninvited.jpg image by ralfy_tm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0