Mink-kappan / 10 000 ?!

En snabb innan det är dags att lägga huvudet på kudden. Jag var inne på blocket och kollade runt på lite allt möjligt, dagens uppdateringar, och fick syn på någon old lady som sålde sin minkpäls för 10 000:- (Bilden) Det sjukaste är att jag har fått en nästan exakt lika dan av mormor för några år sedan, dock aldrig använt för jag vet inte alls hur man ska kunna bära upp en såndär stor hängande sak - så den ligger inlåst i mitt föråd. Jätteinlåst nu när jag såg att man kan sälja dem för cirkus 10.000. Mamma nämnde någongång att sånna kappor är dyra men inte så mycket? Hursom, vad kul! Inte för att jag har tänkt att sälja den inte, har ju fått den av mormor :)


Klicka för att se nästa bild
Blocket-Ulla
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0