Körlektioner bokade!

Nu har jag äntligen bokat årets 3 första körlektioner och Agneta som jobbar på Kalles bilskola. Jag skulle inte kunna ha en bättre körlärare för hon känner mig utan och innan och vet hur jag funkar och hur hyserisk jag kan bli så det känns skönt att ha henne i sätet brevid mig! Haha! ;) Är lite nervös nu när det är snö och halt, men de tidigare gångerna jag kört har jag varit en riktig naturbegåvning. (...) Nä, men det har i alla fall gått bra. Men endå kan jag inte sluta att vara nervös!.. :D

Imorgon ska jag till jobbet igen, foten är egentligen inte helt bra men jag blir tokig av att sitta här i lägenheten. Det är skittråkigt. Så jag tänkte ta en liten promenad idag för att komma igång lite med den. Vilket jäkla strul man sätter sig i? Det blir uggsen på krogen här efter!

Känner mig på mycket bättre humör än vad jag gjorde när jag skulle sova igår ikväll och när jag vaknade.. Det är så mycket tankar som snurrar runt i huvudet och när man är själv hemma och inte kan göra så mycket så går man bara och tänker... Men nu ska jag fortsätta med körkortsteorin, har kommit 11 sidor... Inte jättemycket att hurra för men bättre än ingenting i alla fall.




Puss babes! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du är i håret Mickan!=)

2010-01-14 @ 15:05:16
Postat av: Elin

Du har alltid så fint hår, Mickis! Hur gör du för att få sånt hollywoodsvall? :)

2010-01-19 @ 23:38:01
URL: http://dareling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0