Körkortsteori

Jag blir så irriterad på mig själv att jag har så svårt att hålla ording på saker och ting, idag har jag letat som en idiot efter mitt biopresentkort, okej ingen viktig sak kankse men det är så irriterande när man kommer ihåg att man tänkte "nu lägger jag det här för då vet jag vart jag har det" Jajusdet, stor chans. Sen så ska jag plugga lite körkortsteori nu ja och gissa, vem hittar inte sitt block där jag skrev ner allt som sas på intensivkursen? Det var 5 a4-sidor med det viktigaste, nu måste jag istället gå igenom hela boken som är på nästan 300 sidor. Vad trött jag blir på mig själv ibland....



Blir ju inte bättre att foten inte alls känns bättre, jävla skit. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0