Heal the world

Jahapp, då har man varit vaken i 4h redan. (jag är ledig idag)..... Vaknade upp i Glanshammar hos Majsan och drog oss upp ur sängen redan runt halv 7, sen dess har jag hunnit komma hem, dragit ut julen, målat mitt vitrinskåp vitt - ställt in glas & prylar, dammat nästan överallt, målat ramarna och satt in kort på mina finaste vänner och kära. Nästan lite vårstädning och omöblering fast det är vinter. Måste också flika in att jag älskar min lägenhet, speciellt nu när den börjar ta form som jag vill ha den.)

Tanken är att jag ska träffa Maria under dagen och dra ett drag på gymmet sen ikväll kommer mina omtalade vänninor över för lite vin och tjatter. Det är ju trotts allt röd dag i morgon och nästan alla är lediga, får se vart kvällen bär. Kankse ut eller bara mys hemma, only time will tell. :)


Vi har så mycket roligt inplanerat nu framöver, jag och vännerna dårå. I slutet av januari/början av februari ska jag och Majsan åka iväg och hälsa på syrran och Richard i England-London-Andover. Längtar så sjukt mycket! Maria ska ju flytta in i sitt nya boende i stockholm som består av 17kvadratmeter och dit ska jag, Malin och Majsan komma och trängas för att återigen dra en party helg i huvudstaden. Relaxen ska bli av. Chockladmassagen(var det så?) med M och M ska också hinnas med. ÅÅÅÅmassa mer. Känns skönt och kul att ha saker att se fram emot hela tiden. :) (Kankse dags att be om löneförjöjning?! Haha, lär ju behöva det nu.....)


Sitter och lyssnar på Micheal Jacksons Heal the world om och om igen. Det är så jäkla typiskt mig att fastna för en låt/en artist och sedan spela sönder låten/låtarna. Haha, att jag aldrig lär mig att för mycket av det goda blir oftast uttjatat?! Haha!


Kände att det blev mycket skrivet om mina vänner i detta inlägg, men det kankse är för att jag just vill poängtera hur mycket jag älskar dem och jag är så glad att jag har de bästa är de bästa i hela världen. ♥

Babbel babbel och babbel. Förstår om många redan har slutat läsa för länge sen, men det var ett tag sedan jag skrev och fingrarna bara flög fram över tangenterna så ha överseenden med stavningar och felvridna meningar. Haha.

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0