Godmorgon!

Godmorgonpåer!

Sitter här nyduschad och väntar på att mammi ska komma och hälsa på♥ Nu när jag är mer eller mindre handikappad så är det svårt att handla mat osv och måste ju ha sånt där förband att bunda runt foten och knät. (tydligen?) Så då var hon så gullig och fixar allt till mig! Så ska vi också käka lunch tillsammans innan hon åker iväg till jobbet, kan hända att hon skjussar mig hem till pappa ett tag också. Tycker inte alls om att vara själv faktiskt.. Lite jobbigt att inte tycka om det när man bor ensam, haha. Great!  

Hursom, ska dra igång kaffet (Jag är sämst på att brygga kaffe..) och försöka plocka iordning lite här innan hon kommer, måste ju visa att jag faktiskt är bättre(?) på att hålla ordnig i min lägenheten eftersom det inte gick någe vidare i mitt rum hemma.... Haha!

Hörs senare gullungar! :)


 


Jag och mammi på Teneriffa, påsk -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0