Dags att sova

Har ganska nyss kommit hem från stan, har varit på Strömpis och slirat ikväll. Nu har jag favoritMaria här brevid mig i sängen. Världens snällaste som ville (fick av mig) sova här. ;) ♥ Har haft en supertrevlig kväll med mycket skratt, spel, alkohol, prat, musik och massa dans, underbart!

Jag och Maria ligger som två döda valar här i min säng med varsin laptop och surfar runt, nördar. Hur som, nu ska vi sova gott och vakna upp pigga.(?)


Jag hoppas att ni alla andra har haft en lika bra kväll som jag :) XXXXXx



(Nu har jag, Majsan och Madde planera klart Englandsresan,och om allt funkar som vi vill drar vi iväg på en liten tripp i slutet av månaden. Tanken är att vi ska boka i morgon!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0