1 januari 2010

Gott nytt år mina vänner!

Nu är det alltså 2010 och det kankse är dags att dra igång med bloggandet igen? Vet inte riktigt varför det inte blivit något på ganska länge men har varken haft lust eller ork att logga in här och skriva. Det har helt enkelt inte funnits någon blogglust. 

Hur som helst så ligger jag nu här i sängen med datorn i knät, lite smågrinig över att grannen ovan dunkar musik för fulla muggar, och mår som man förtjänar efter en kväll/natt med alkohol och känner mig faktiskt bloggsugen.

Nyår igår var toppen.
Kvällen började med att Jag, Maria, Malin, Malin och Joline käkade trerätters. Förätten blev laxröra/skinkröra i tunnbröd, sjuktgott. Varmrätten bestod av den älskade pepparbiffen, sallad, fetaost, potatis och bean, efterrätt Marias vaniljpannacotta(?), färska jordgubbar doppade i vit och mörk chocklad. SJUKLIGT GOTT. ;) Kvällen slutade inte förens lite efter 5, helt sjukt att man orkar en helt natt sådär. Hade det supertrevligt med alla som kom sen, dock blev det lite för mycket av det goda. Dags att hålla igen på alkoholintaget på ett tag känner jag!

Hoppas att ni alla har haft en bra nyårsafton och att det nya året kommer bli bättre än något annat! :) X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0