ute och motionerat

Ja ni läste rätt, har varit ute och sprungit idag. Jag är jäkligt glad att jag inte trillat och brytit alla ben i kroppen som jag har, thank u God! Jag kommer inte smöra på om hur skönt det var, lätt det gick eller hur skönt väder det bra. Visst, solen lös med det var iskallt, jobbigt och tråkigt. Men fan så skönt när man väl kommer in. :) Då tar det väl några vekor till tills jag tar mig ut i det fria och flåsar, att springa ute när det är -3456 så är det inte skönt alls, rekomenderas ej!

Har nu duschat och krypt ner i soffan med täcke och massa kuddar, kollar på nyheterna (Måste bara sticka in att jag har börjat kolla på 19.00-nyheterna nästan varje kväll, så nu f-n hänger jag faktiskt med i vad som händer i världen. Tro det eller ej!) och väntar på att Halv åtta hos mig ska börja, sen kankse man ska äta någon kvällsmat? Tråkigt att laga till sig själv, jättetråkigt kankse tom. onödigt?


Ska ta näsdroppar nu till min helt igentäppta snok. Varför ska man gå och vara förkyld hela tiden? Mår inte alls dåligt eller känner mig sjuk med är bara så j-vla snorig. Känner mig inte så jättefräsh jämt och ständigt pga av det. :)


xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0