Så som i himmelen på SF-kanalen

(Världens bästa kanal förövrigt, hihi)


Ligger nu i soffan och har åkt på samma skit igen, fan. Så nu blev det en till antibiotika kur på 10 dagar, känns skit. Hursomhelst så slog jag igång SFkanalen och vilken film var igång? Jo, Så som i himmelen som egentligen inte alls är en typisk Michaela film det är nog mest för att Helen Sjöholm är med som jag en kikade på den första gången. Men på något vänster så fastnade jag för den, den är så fin, bra, hemsk.. Och annorlunda!

Lite senare i eftermiddag ska jag hem till mammsen så hon får ta hand om mig, laga lite god mat och pyssla om. Får ju också träffa vovven också. :) Sen så har jag faktiskt inte varit och hälsat på i Vintrosa sen i julas, så det är nog faktiskt lite dags nu!


Hoppas att allt är bra med er idag, vi hörs nog senare.


Xoxoxoxoxoxoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0