röjjjj

Har slitit ner det stora skåpet som jag hade någon meter framför min säng, har inte tyckt att det såg bra ut när den stog där och jag hade inte heller orken att måla om den så nu står skåpet eller ja, delarna av skåpet, ute i soprummet. Ser väldigt tomt ut nu men jag vet precis vad jag vill ha där, men det får bli när lönen trillar in faktiskt.

Sen måste jag också skaffa något bra skosystem, har ställt alla min sommar/party-klackisar där nu bara i en enda röra för att ha dem någon stans. Det är så svårt att hålla iordning på dem, ser bara ja.. rörigt och stökigt ut. Jajajaja, vilket ilandsproblem :)

Dags att vila lite, är helt död efter skåpäventyret!


Xooxoxoxoxoxoxoxxxoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0