It's time to say godnight

Ligger här i sängen, helt själv... Själv.. Känns så konstigt att inte ha min lillulla här. Haha, har liksom blivit normalt att sova här, hos henne, hos mig, där osv. Mellan två lägenheter kom vi fram till, haha! Men orkade verkligen inte ta bussen dit nu ikväll, så istället har jag kyrpit ner här i min nybäddade säng och ska snart sova. Eller snart och snart, måste försöka att hålla mig vaken i 2h till, tills Paradise är slut. Men ögonen verkar tycka något annat.

Imorgon blir det jobb, efter det körlektion (lika nervös som vanligt!) sen blir nog bio, Avatar är tanken. Har velat sett den enda sen jag såg trailen första gången, och den ska ju tydligen vara jättejättebra enligt alla som har sett det. Så nu är det fan dags. Kommer bli mys!


Längtar supermycket till helgen! :D




Har en liten lista på saker jag behöver till lägenheten för att få den fulländad:

-Måla om till någon beig/vit-ton. (Till sommaren när man kan vädra)
-En soffa, vill ha en Divan, skitsnygg. 7 000:- ...
-Vit shabby chic byrå
-2 vita höga kökslampor till fönstrerna
-Ny badrumsskåp, vit
-Badkar (vill sätta in ett i badrummet)
-Vit rumsmatta
-Säng
-Sängbord också i shabby chic. (är helt inne på den stilen nu)

Ja.. Listan kan göras lång. Mot våren/sommaren behövs även utemöbler till min stooooora uteplats som är helt fantastisk :D Kommer bli många grillkvällar där i sommar, långa sommarnätter ååååååååå. Längar till det är dags för sånt!

Hursomhelst, listan kan göras lång. Någon som har några 100tuss att bidra med? Tacksam för svar.¨


2 1/2 Men nu, världens bästa!

Sleep tight and right!

Xo


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Glöm inte att kika in på min blog ibland syster :) madeleineklippel.blogspot.com

2010-02-03 @ 15:01:38
URL: http://madeleineklippel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0