Helgen;

Fredagen spenderades som sagt hemma hos Anna och Sandro, med Malin, Malin, ost och kex, frukt, vin, musik och massa babbel. Höll ställningarna där tills ungefär halv ett då Björk och jag fortsatte vidare till O'learys och mötte upp Markus och hans vänner. Blev en öl(!) där och sedan hemgång till Malin och Kenny. En jättelyckad kväll!!


I lördags blev det till att tvätta, tvättade 5 maskiner. Haha! Har verkligen inte tvättat på skitlänge, så nu var det fan så dags! Fick hjälp av Malin också. Sen blev det ett besök på Strömpis också, untz untz untz. Myckettrevligt, börjar dock bli trött på Strömpis, och då är det ju tur att min bästa Maria bor i Stockholm så man kan åka och våldgästa där. Om vädret blir bättre och tågen börjar dra igång igen är det inte helt omöjligt att jag åker dit på fredag och gör Stockholm osäkert hela helgen. Only time will tell..!


Nu slänger jag in handuken för ikväll, ska kolla klart på blåsningen sedan lägga mig. Helt slut. Hoppas ni har en bra söndagskväll, som jag! ;)

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0