Hans ursäkter och vad de egentligen betyder

* Varför måste vi sätta en etikett på det vi har?!
= Varför kan vi inte bara ligga och inget mer?


* Varför måste vi flytta ihop? Vi har det väl jättebra endå?
= Nu kan jag ju gå hem när du blir jobbig. (Haha)


* Om vi ska köpa hus så måste vi ju flytta utanför stan.....
= Och det finns en överhängande risk att det betyder att vi
kommer bo längre ifrån mina polare och närmare dina föräldrar.


* Jag vet inte om vi är redo för en villa...
= Vem ser jag ut som?! Martin Timell?!



Några små från Vecko Revyn! Tyckte listan var kul, nu ska fortsätta läsa. Garvade nyss ihjäl mig av ett mms jag fick av mjukismoa, hon är stört och ni ska få er ett gott skratt sen! Hahaha, guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0