fredagsmyyys!

Idag är det fredag och det kommer faktiskt bli massa fredagsmys istället för att gå ut, såklart. Kommer bli en lite lugnare helg för mig nu i helgen. Somsagt, ikväll blir det käk, bra film osv! (något sånt?) Det blir i alla fall lugna puckar, men i morgon ska vi ju fira Majsan som har fyllt år♥ Så det blir ju förmodligen utgång med dans och allt som hör till -förutom en fylla. Får helt enkelt hoppa att dricka som en karl, haha! Något litet glas vin till maten har ingen dött av. Äh. Vi får se, det kommer i alla fall bli kul.

Undra om det händer något speciellt på krogarna nu i helgen? Det är ju trotts allt allahjärtansdagshelgen, så alla slemmiga typer kommer väl vistas ute på dansgolvet, inklusive jag tydligen! Haha. Jag kommer ha en jättebra helg med mina alla bästa vänner! Bara Marja som saknas, men hon kommer ju hem nästa helg!♥ Nästa helg kommer föresten bli hurbrasomhelst!! Berättar senare vad som är på g! (:


Ska kolla om det finns någon tvättid idag.. Börjar bli lite kris, igen.

Lateeeeeeer! xoxoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0