förlåt förlååååt

För ett sånt grinigt inlägg man borde inte blogga när man blir på det humöret, speciellt inte om det bara är en såndär en timmasgrinighet. För nu är jag mycket gladare. Har pratat med min älskade syster nu ett bra tag och är på sånt strålande humör nu!! Jag vill åka till henne, hennes karl, deras vänner, the stationbar, topshop och ja alllllllllt.


Föresten så närmar sig våran Teneriffa-resa sig med stora jäkla kliv. På söndag är det bara en månad kvar tills vi drar till väärmen, det är många som är där just nu ser jag på annsiktsboken och de har tydligen det sjukt varmt där borta redan nu, så det lär ju inte vara kallt när vi kommer och gör T osäkert. :) Kommer bli en jävla hejdundrandesresa. Längtar som fan. (Nu måste jag sluta svära?!?!)



Hittade en lite småäcklig bild som är tagen i min diskho efter en fest.
Finns det någon som känner sig skylldig till detta? Den var ju helt ny :(






Nu är det dags för mig att säga godnatt och ajdö! Sov så gott sötnosar! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0