Den 25:e smäller det

Eller inte. Ska försöka kurera min sjuka näsa, det är bara näsan som är sjuk - sjukt täppt. Kvällen blir lugn med lite Glamourama, halv åtta hos mig och långfilm i sängen. Vad tråkig man är i veckorna efter man har jobbat, alla är helt slut och vill bara stupa i sängen klockan 18 om det gick.

Hur som helst, imorgon är det fredag och då blir det inge sova klockan 18. :)

Imorgon kväll blir det vinkväll hemma hos Anna och Sandro med tjejerna. Kommer bli supermysigt och jättekul att träffa Anni igen :) Får se vart kvällen tar oss, man vet aldrig med oss, men förhoppningsvis går vi inte ut och spenderar pengar som vi inte har. Haha! Men det är ju lönehelg så någonstans tar vi oss säkert.

På lördag ska jag ut till Mullan på landet som sagt, kommer bli jättemysigt. Tjejochtacoskväll, jävligt mysigt. Hoppas också på att få rida. Haha, flodhäst på häst, kan bli kul ;) Nu vill jag att det ska vara fredag klockan 16,30 då man nyss kommit innanför dörren, drar igång musiken på hög volym, häller upp ett glas vitt vin och börjar piffa till sig. Mår bra, men som bäst med sina vänner. ♥


Känner att det är mycket text just nu och inga bilder, måste skaffa mig en kamera nu eftersom att det inte går så bra att lägga över bilderna från min mobil, ska göra ett försök till ikväll om det inte funkar ger jag upp. Dags för den varma duschen nu, hörs senare!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0