2010-02-15

Hej på er! Så var måndagen avklarad, brukar vara den "jobbigaste" dagen på veckan, men icke. Sure, det har varit mycket och stressigt till och från, men har haft jäkla kul idag på jobbet. Håller på att planerar personalfesten som äger rum på fredag, hos mig. Hos mig. Det betyder att jag måste ta en storstädning innan då, nu är det väldigt fint och städat här, men det är ju många dagar kvar så det hinner nog ändra sig ganska snabbt ska ni se, jag se. Haha!

Kommer i alla fall bli riktigt kul med personalfest, våra är inte som andra personalfester kan jag lova. Haha, de andra har slutat på så konstiga och de mest roligaste sätten som iiinte går att nämna här! Kvällen ska börja här hos mig med mat och dryck, vidare till O'learys förmodligen och avslutas på Ritz, det vill säga om de kan tänja lite på reglerna och låta mig och moa som är 20 och 21 komma in, det är ju trotts allt 30 där på fredagar så man försåtr ju inte det inte går. I värsta fall får det bli Harrys.

Lördag ska äntligen min 20års present bli av, jag Malin och Majsan ska iväg till Clarion hotell, tror jag det var?, på något massage/spa-ställe. Det blir någon slags behandling och med ostochvin-bricka, bubbelpool, bastu och massa mys! Hoppas också att min Maria kommer hem så hon kan joina oss på kvällen hemma hos mig!

Har ju tydligen kläckt ur mig, efter lite vin, att vi ska ha Halv åtta hos mig på lördag. Det betyder att jag ska laga mat. Jag laga mat. Jag kan laga fiskbullar, det ska jag äta nu föresten! Fan vad gott!


Ska äta nu och sen kolla på Halv åtta hos mig, jag behöver tips, lätta, snabba och detgårinteattmisslyckas-tips. Mer om det senare! ;)


Xoxoxoxooxoxxooxoxoxooooxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0