Mmmhm

Känner inte för någonting just nu. Vill bara krypa upp i sängen, dra ett täcke runt mig. Sitta där i mörkret å tycka synd om mig själv. Skitdag. Jättetråkigt att man ska känna så ibland. Allt har rullat på så himla bra nu jättelänge. Såklart ska man suurna ihop då. Vad gör man känner såhär? Vill bara vara själv, vill inte smitta av mig allt det tråkiga heller. /Nere å ensam.

Nu vill jag vara ledig, vill att Madde ska komma hem, vill ha mysig jul med familjen, sova länge och mycket, inte tänka alls, kramas, dricka glögg, ge bort fina paket, spela bingolotto kvällen innan jul -as usual, kolla på mysiga julfilmer på tv, kalle anka, umgås med mina fina vänner.. Fan vad jag längtar. Den här veckan känns fuck. Nästa också.. Men snart börjar allt det mysiga!! Let's look forward.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0