Komigenvigördet-detblirkul

Vilken sommar det varit, och snart är den slut. Jättemycketsnart, för min del slutar det roliga på måndag. Men att komma tillbaka till jobbet är väl inte så tokigt heller. (Vem försöker jag lura?!) Hursomhelt så har min sommar varit super, bättre än vad jag kunde tänka mig för några månader sen..

Om jag räknar ihop dagarna som jag varit varit hemma i Örebro under 2månader så är det 8 dagar. Galet va?! De första 5 veckorna bestod av jobb på Stockholmsskärgård, på barnen Ö. Hur bra som helst! Var hemma precis en vecka innan jag och Moan drog iväg till Turkiet en vecka, en av världens bästa semestrar förövrigt. Kom hem till lägenheten i 12h sen bar det av till England där jag befinner mig nu. På torsdag har jag varit här i 2veckor och haft det asbra. Grymt bra!

Ska bli skönt att komma hem nu faktiskt, saknar lägenheten, sängen, vännerna, dom nära och kära helt enkelt.  Jag tror att den här hösten kommer bli bra, jag ser tillochmed fram emot den. Det pirrar i magen!





pic:lelove

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0