Det går bra nu

Jag nästan skäms lite att jag inte skriver så mycket här, vet inte varför. Känns fånigt, töntigt. Men ändå.. Det är ju faktiskt många som klickar sig in varje dag, så man kankse borde bli bättre? Lägg märke till att det var ett kankse.

Hursomhelst.

Har snart jobbat klart min första vecka efter sommarledigheten, allt rullar på som vanligt och det är skönt att vara igång igen faktiskt. Har syrran här på besök från England i några dagar till, kommer sakna henne galet mycket när hon åker tillbaka.. Jag vill också åka tillbaka, till England. Jag vill. Kankse det blir så?! Dock inte än, det finns saker som håller mig kvar. Fina saker. Jag håller mig lugnt och njuter av vad Örebro har att erbjuda för tillfället. Jag trivs.

Har massa mysiga sommarbilder på mobilen men ingen sladd, typiskt va?! Men har några få bilder som jag lyckats sno av olika människor, bättre än ingenting va!


TURKIET -10

 



SOMMARJOBB I SKÄRGÅRN, KOLLO -10



(Världens minsta stekbord)






X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0