Back in business

Nu har allt dragit igång igen på uni, skönt faktiskt och kul! Jag kan knappt fatta själv att jag har jobbat där i 2 år nu precis, har gått hur snabbt som helst. Men trivs man så är det svårt att slita sig ifrån och testa på något nytt. Men om jag nu trivs, varför ha så bråttom att ge mig av?! ..Men snart är det dags, dock inte riktigt än.

Snart är hösten här, det liksom känns i luften redan. Men om jag ska vara ärlig gillar jag hösten, om man bortser från regn och storm. Men annars, tänk er en dag på stan när det är sol ute, luften är sådär klar och kall, man får börja småanvända höstmodet och sedan mot kvällen krypa upp i soffan med någon man tycker om å tända ljus, dricka te och mysa till en film. Jag längtar i alla fall.




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0