lost

Jag tror jag har tappat en liten bit av mig själv, eller kankse till och med en stor del av mig. Jag kan inte sätta fingret på vad, men jag känner inte igen mig ibland. Eller har jag bara blivit en annan, en annan än jag? Vuxit ifrån mig själv? Va? Jag säger inte att det är en dålig sak, men det känns liksom inte som jag? Eller så vet jag inte vem jag är? Ska bli? Vet inte alls vad jag menar. Eller var jag vill komma. Känner mig lite för ensam ikväll kankse.. Ibland smyger dom sig på. Lonely nights. Men dom kommer och går, annars i övrig är jag glad och mår jävla bra. Mår bra nu också, bara lite tankspridd. Men som sagt, så är det ibland.

Vilken jäkla comeback. Deppmullan. Hehe, hoppas allt är bra med er! Och vilken grej att ni fortfarande kollar in här varje dag trotts att det var 3 v. sen jag hörde av mig.. Gullisar! ♥ Dags att släcka ner här nuuuuw. Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0