chicken

Slängde in kyckligbröstfilé i ugnen förut och gjorde en sallad till, vet ni hur gott det blev? Jag måste skryta, så jävla gott alltså. Ibland undrar jag om jag faktiskt har en tallang för att laga mat bara att jag är alldeles för lat för att göra det. Eller jag hoppas/intalar mig själv det eftersom att jag ska jobba i köket på kollo i sommar, Stockholms skärgård i 5 veckor. Jag och ullan ska laga mat till 100 pers. Nu måste ni verkligen önska mig lycka till!! Om inte annat så hoppas jag på att lära mig mycket när jag är det, och jag tror det kommer passa mig perfekt eftersom att jag älskar att leka och omge mig med barn, att det är i skärgåren gör det ju bara ännu bättre :)

Hursomhels, skulle jag bara säga att maten ikväll blev wonderful! :D



xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0