Struuul

Vad tråkigt det är när helgen nalkas och plånboken ekar värre än vanligt.. Buuuuuu!!

 

Jobbat och slitit idag som vanligt och vi är fortfarande lika förvånade att mängden av folk inte börjat tappa av än, visst det är kul med mycket folk men till en viss gräns. Timmarna på eftermiddagen är jag inte riktigt lika glad längre och idag var inget undantag, jag måste sett riktigt jäkla uttråkad ut. Trött och grinig, catchhhing.. Känner mig inte alltid sådär, verkligen inte, oftast är jag på riktigt bra humör och tycker det är kul. Men just inte var jag ingen glädjespridare, men sånna dagar har man. Right? :)


Tisdag nästa vecka kommer min efterlängtade storasyster äntligen hem!!!!! Det kommer bli så kul att träffa henne igen, för nu var det ju faktiskt ett bra tag sedan. Det var ju iaf ett litet tag sedan jag var och hälsade på i England, längtar faktiskt tillbaka dit. Riktigt trevligt ställe!

Take care! X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0