Strålande humör!

Ibland är det ganska konstigt hur ens humör kan svänga så otroligt från dag till dag. Igår var en riktig mördardag med många tjaffs, pikar och irritationer - men inte idag! (Eller..) Hursomhelst har jag varit, och är, på bra humör hela dagen. :)

Nu har Madde åkt hem.. Hem?.. Hon har åkt till England.. Från sitt hem, till.. Va? Snart är hon i alla fall i England och jag kommer förmodligen inte se skymten av henne förens till jul, buuu!!!! :( Det har varit sååå mysigt nu när hon har varit hemma för till och från blir det faktiskt ganska ensamt att vara enda barnet som bor hemma. (Hahah, vadfan är det jag säger? Hur ska jag kunna flytta hemifrån om jag tänker så?! Haha.. Det blir förmodligen en annan sak. Hoppas jag.) X puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0