plugg ?!

Tjena tjena!

14 timmars sömn inatt, alltså fan är det normalt? Skönt var det i alla fall för nu är jag riktigt utvilad och på gång! Ikväll blir det somsagt utgång med Ullorna, kommer bli jättekul fast hyffsat lugnt för mig väl inne på Frimis för jag är nästintill helt pank.

idag har jag, trummvirveltack!!!!!, börjat plugga körkortsteori. För er som inte vet suger jag på allt när det gäller körkortet, jag har absolut ingen motivation eller lust med att börja köra eller plugga överhuvudtaget. Buuu!! Men nu känner jag att jag faktiskt måste. Körkortet ska vara nästan klart innan jag tar mitt pick och pack in till stan. (Som jag är väldigt sugen på att göra snart faktiskt) Så önska mig lycka till som fan, nu kör vi!


Slut på tråkigt plugg och dags för en dusch, sedan bär det in mot stan till Moa!


X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0