onsdag, imorgon torsdag snart fredag=helg!

Ska ska ska ska bli sååå skönt med helg, är helt slut. Hoppas att det snart lugnar ner sig lite på jobbet, är riktigt jäkla mycket just nu..

Har inte alls hänt så mycket hos mig på den senaste tiden faktiskt.. Köpte den billiga hyllan från Ikea i söndags, riktigt snygg är den MENMENMEn.. uh. Det tog mig två dagar att få ihop skiten, och helt rätt blev det inte heller. Det är sjukt hur arg och irriterad jag kan bli när det gäller att bygga ihop saker, man skruvar fel, tar isär, gör om och gör om igen. (borde nog byta ut "man" mot "jag"....) Men nu är den i alla fall ihopmonterad och fylld med kläder och skit som jag inte hade plats för någon annan stans. Nice!


Nu ska jag ut och springa, riktigt jävla otaggad men det är så fint väder så.. Let's go!

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0