mama mia

Är det så att alla studenter har valt att äta hos oss? (of course, vi är ju de piffiga ullorna!) Skämtosido. Jag har jobbat på mitt Forum i ett år nu och vi har aldrig haft såhär mycket folk hos oss, någonsin. Sen blir det inte bättre att våran restaurang inte är utrustad för så mycket folk, det är för litet, kaffemaskinen hinner inte med vilket resulterar i att folk blir griniga=jag snäser åt kärringarna. ÅH,förlåt. Men ibland kan de vara så sjukt otrevliga och dumma så man kan inte hålla munnen stängd. Idag var en sånn dag. Mohauhauhau ...... 

Vilken tur att man trivs bra med kollegorna då, annars hade det inte varit världens roligaste jobb!

Hursomhelst så dyker jag ner i sängen nästan på en gång när jag kommer innanför dörren, och idag är inget undantag!


Längtar till helgen!!!! Blir förmodligen kåren på fredag med Ullan på jobbet! Fler människor får gärna hänka. Men nu var det 3 veckor sen man slog klackarna i golvet på någon krog så nu är det allt dags.


Ett varmt bubbelbad sedan sängen mina vänner! (y)

X


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi studenter gillar restaurangen ;)

2009-09-02 @ 20:22:33
Postat av: Anonym

Du är tapper min underbara dotter...kåren låter ju toppen

kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0