la stockholm

Spenderade ju lördag-söndag i Stockholm med Malin och Malin, vi hälsade på Maria! OOOOOCH vi hade så kul. Vi har tagit mycket bilder så nu gäller det att damerna skickar dem till mig eftersom att jag själv är kameralös. De kommer upp snart! ;)  Har shoppat så mycket snygga och roliga saker!! Bla. en jacka och två linnen från h&m:s nya kollektion, ett par skor, hår, underkläder och lite smått och gott ;) (fan det är bara den 28 idag, haha lycka till till mig denna månaden)

(Sjögrens kamera är trasig - likaså våra Turkietbilder. Fan. De måste gå och få fram på något sätt?!)



Idag har jag jobbat, otippad? Don't think so, och att jag ska spendera kvällen i sängen framför idol med min älskling är kankse heller inte så otippat;)


Have a good one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0