Typiskt mig..


Michaela sitter på bussen påväg hem och klockan är ca 02.00.

Ska hem till David och tar upp mobilen för att förvarna honom om att jag kommer.

Skickar iväg sms:et - Sms levererat till Daniel.
 Skickat till fel alltså. Till min chef. Kul.
Skitkul. Riktigt jävla illa vadfan.  
Pinsamt. Pinsamt.
Han dra iväg ett förlåt sms snabbt som fan.
Fick tillbaka ett skrattande och retsamt sms.
Inte så oväntat kankse.
Är det bara jag som gör sånna dumma saker??!


Ganska kul sak att skratta åt nu i efterhand kankse, men än är det inte över. Måndag smyger sig på ganska snabbt och mina kollegor kommer få sig ett gott jävla skratt! Hade förövrigt en superrolig kväll igår med tjejerna med mat, skumpa och jordgubbar! :) Det får vi göra om snart igen, för jag kommer verkligen inte ihåg senaste gången jag skrattade så mycket som igår. Lovely!


Godmorgon bakisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0