Nästintilldöd.

Har varit helt off den här veckan pga att jag jobbar 7-16 sen har jag haft körkortsteori mån-ons(även imorgon) från 17-19.30. Phu.. Det är faktiskt mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara och jag är väldigt taggad att börja satsa stenhårt på att få det där förbaskade körkortet. Sååååå, idag har jag bokat in körlektioner och jag börjar på torsdag. Shit. Jag vet knappt hur man startar en bil. Kan bli kul. Haha :D

Har inte börjat packat än, men ska ska ska. Är så jäkla taggad på allt.. Men samtidigt känns det lite sorligt på något sett. Liksom aldrig med hem till Vintrosa och mamma, janne, huset, the boy next door-ju, hunden, mitt rum. Allt liksom. Fast jag känner faktiskt att det är dags för en liten egen lya! :)

Nu är det pause på bonde söker fru och jag och min rosa mjukisdress ska bege oss ner till min dusch. Nu är det dags! Sen ska jag dimpa ner i sängen och vänta på David, sen dö. ( läs sova massor((ända tills klockan 06 i morgon bitti.)) )

Have a good one! X


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0