Movienight x2

Igår kväll såg jag och David bio filmen Johan Falk, hemma. Hur det gick till vet jag inte. ;) Haha. Hursomhelst så var det jag såg jättebra.. Det jag såg.. Mhm. Varför somnar jag alltid alltid alltid när vi ska kolla på film? Det är omöjligt att hålla ögonen öppna. Ikväll ska vi se Johan Falk nummer två? Eller vad heter den? Ingen aning, i alla fall film nummer två. Håll tummarna för mig att jag håller mig vaken!


Imogon drar en ny vecka igång och det är dags att tjäna pengar. ;) Imorgon ska vi också ta några timmar på gymmet på Friskis är tanken, skönt! Nu är det dags att bädda rent i sängen, ta en dusch och sen kolla på film med David! Have a good one!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också kommit in i ett Johan Falk-flow och tycker det är hur bra som helst! :D 2an heter ju Vapenbröder och 3an National Target :) Ska se 4 an idag, läääääängtar! :D

2009-10-13 @ 11:51:23
URL: http://dareling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0