Man! I feel lika a woman....

Jotack, känner verkligen mig som en tjej.. pms;ig och dann! Har alldeles för ont i magen för att skriva något alls egentligen.. Tänken är sängen och en värmekudde för nu är det fan nästan illa, har gått upp 34 kilo denna dag också, eller det känns i alla fall så. Visst är det världens jobbigaste känslor man har när man är inne i sin period? Buuuuuuuuu!!!

Har svarat på massa lägenhetsanonser idag, steg upp lite i priset på hyran till 5000 för en liten lya och viiiiipppppss så kom det upp 7 till, riktigt jävla guld. Så jag kommer klistra fast mig till min mobil och hoppas att någon vill höra av sig till skötsamma mig! ;D

Ska pussa lite på David ute på gatan nu, halva vägen var så att säga. Sen var det sängen!


Have a good one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0