Lonely..

Egentligen inte. Mamma och janne vandrar runt i huset till och från, slänger hit några ord då och då så egentligen är jag inte ensam. Men jag känner mig så fruktansvärt ensam, jag vet inte varför. Kan bara beskriva känslan som tomt och ensamt. Jobbigt när sånna känslor kommer och drar över en faktiskt.. Men det är trotts allt påväg att bli höst och med hösten, mörkret och kylan så brukar man kunna bli lite låg då och då.

Annars har det varit en bra dag :) Snart ska jag lägga mig i ett varmt bubbelbad, tända lite ljus och lyssna på Beyonce. Sen är det dags för programet Halv åtta hos mig, Mammas pojkar (man får nästan ont i huvudet av att se det, men endå kan man inte låta bli!) och sedan Inlåst. Vilken jäkla tv-kväll! Men först! -Käka en sallad som jag slet med mig hem från jobbet. Mums!!





Have a good one!
(Saknar Fernström!)



I've been alone when i'm surrounded by friends.
How could the silence be so loud. . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0