Läskigt hur det känns som att man känner olika bloggare

Har ni tänkt på det någon gång? Det är faktiskt läskigt hur det kan kännas som att man känner de bloggare vars bloggar man läser varje dag. Det känns som att man än nära vän med dem fast man i många fall inte ens träffat personen. Om man skulle möta något utav dem på stan  skulle det nog kännas som att man känner dem utan och innan, fast man verkligen inte gör det. Nu tänkte jag inte bara på de "stora" bloggarna, utan vems blogg man än följer. Eller?.. Bara en lite tänke som kom upp i huvudet. :)

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bubbelbad och lyssna på bra musik! Sen ska jag träffa gullet.


Have a good one/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0